Online reputatiemanagement (https://zorgbelanggelderland.nl//participatie-jeugd/trainingen/online-reputatiemanagement/)

Vragen?

Projectcoordinator Projectleider Hellen Houterman Bel of mail me gerust!
06 426 91 080 Neem contact op

Online reputatiemanagement pagina

Wie en wat?
Internet is een krachtig medium: één klacht kan razendsnel veel imagoschade aanrichten. Hoe kun je dit voorkomen? Daarover gaat het in de training Online reputatiemanagement. Wethouders, beleidsmakers en beroepskrachten leren hoe ze online klachten goed kunnen afhandelen en online hun goede reputatie kunnen bewaken.

Hoe?
In twee dagdelen besteden we aandacht aan online reputatiemanagement; hoe kun je klachten op een juiste manier afhandelen via webcare? Aan welke regels en afspraken moeten professionals zich houden als het gaat om ‘online’ uitspraken en gedrag? De training wordt gegeven door medewerkers die veel ervaring hebben met de afhandeling van online klachten.

Wat kun je ermee?
Na afloop weet je meer over de impact van internet en hoe je adequaat op online klachten kunt reageren. Je bent je bewust van de noodzaak om de klachten effectief af te handelen, en hebt ideeën om dit binnen je eigen organisatie verder vorm te geven.